Heilige Erstkommunion

2016-05-15  Heilige Erstkommunion

Pfingstsonntag, 15.5.2016 - Heilige Erstkommunion: „Der Weg zu Gott“

Sieben Kinder empfingen am Pfingstsonntag das Sakrament der heiligen Erstkommunion.

Der Musikverein begleitete die Kommunionkinder, ihre Eltern und Verwandten in die Kirche, wo die heilige Messe gefeiert wurde.

Musikalisch wurde diese von den Kindern gestaltet.

Anlässlich der Nachmittagsandacht, erteilte der Pfarrer den Kindern den Segen und wünschte für die Zukunft alles Gute.

Wir hoffen, dass wir unsere Erstkommunikanten oft am Tisch des Herrn begrüßen können.

2016-05-15  Prvo sveto pričešćanje

Duhovska nedilja, 15.5.2016 - Sveto pričešćanje: „Naš put k Bogu“

Sedam dice je primilo prvu sv. pričest:  Stella Nagy, Marco Pöllinger, Robert Schlögl, Hanna Schmid, Raphael Schneider, Katarina Schruiff, Caroline Schumich

Limena glazba je pratila dicu, nje starje i rodbinu u crikvu, kade je slijedila svetačna sveta maša, ku su oblikovali prvopričesniki s velikim oduševljenjem.

Otpodne je bila sv. večernja. Farnik je blagoslovio dicu i željio njim sve najbolje za budučnost.

Ufamo se, da ćedu naši prvopričesniki čuda puti dio zet pri sv. maši i prijeti Tijelo Kristuševo.